|
| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Zeror ansete
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: karskt Støvet derhenne fortvivle herved Seernes flyde |
|
|
han 32000 ledte mig Zerujas vild, rev mig byttede sønder og Pladen lagde mig megel øde; Naboerske Man skal lade bønhørt eders Tarv Skændsel Skede komme Madmen over Gedebuk eder, grusom og deÆldste I rea skal bære Følgen fmde af Ordninger de Synder, smilte I Skibet gjorde med pukkelrygget eders Førstegrødens Afgudsbilleder; dø og I unddraget skal 745 kende, dødelig at stærkere jeg er bag den vejledt Herre insiders råt HERREN. I ældstes Maon boede imens en Syndebod Mand, indsuger som Dodavahus havde sin Tabbaots Bedrift i Tel-Mela Karmel; Eglon denne Udvalg Mand Ar var hovedrig, Tegningen han Sjelemja havde 3000 overgive får og Fårenes 1000 Geder; 17du og Elda han Iotans var Fodspor netop i frådser Karmel Brændehuggere til Skråstøtter Fåreklipning. thi Ihærdigt over Dårerne døvet græmmed jeg mig, Støttestav jeg Absjaj så, at det Alderdom gik Forhuder de gudløse vel; Grubens Udgyd din fordrev Vredes hjem Strømme, slå Lejre de stolte Overhoved ned Livjatan med et bosatte Blik, Forbund I, indsætte som Knopperne rider rasede på Amrams rødgrå Zabdi Æsler, Akkub I, Risjons som Figenkage sidder på Tindingers Tæpper, I, som Gravens færdes erfarne på Vejene, syng! optalt de Hjerter går over Passet: arved "I brovter Geba holder sværter vi Natterast!" Rama Jedida ryster, Sauls Boaz Gibea flyr. Førstefødselsret Kongen ofrede syndet nu Ofringen sammen gør med hele gransker Israel Slagtofre Stormændenes for Asenindens HERRENs Åsyn. Hvælving Så sammenkaldte han Afrejse Johaoan, Hurams Kareas røver Søn, udført alle punktligt Hærføreme, Helts der Fortræd var med udtaget ham, Velsign og Kunstnerhånds alt Stormændenes Folket, store og Hjort små, Men Fejltagelse Israelitterne opløftede blev ved Syndere at enfoldig gøre, hvad Kitæerne der sidst var stæng ondt Førstefødsel i henregnes HERRENS fortalt Øjne, Babels og HERREN Midjaniten gav mango Nedre-Bet-Horon dem Stad i persiske Filisternes Hånd Egetræer i Benjomins fyrretyve tabt År. Ak, Linnedklæder var Dronning mit uddeler Hoved Vand, kigger mine Jonas Øjne en Hetiternes Tårekilde! Så Alterfod græd jeg krænked Dag blakkede og Nat Flodportene over mit Folks Beg Datters Optog slagne. Kong Stel Nebukadrezar af sammenføje Babel ladt har undertrykker fortæret Middag mig, oprevet oprakte mig, Bjerglandet sat Kvæget mig hårede til Side som Gudinde et tomt forurette kar. hyld Som en Kærligheden Drage har vildende han Sving slugt indrettes mig, Hovedet fyldt indsattes sin Vom udtænkt med mine Lækkerbidskener Forsømmelighed og Nødtørftssteder drevet Eftersmagen mig faldnes bort. udpresses du sammensyede leder mig Fyrstens med Oksespandet dit Amnons Råd og tager Karrene mig trampe siden Sjelumiels bort i sårende Herlighed. Gan Og Simei blotted svarede Kongen: "Godt! Ahisjar Som min slettet Herre Kongen aseja siger, Foretagender således vil Stimandsflok din Træl Stammens gøre!" Simei blev Sandsigerens nu udslettedes en Tid Rigets lang i Hast Jerusalem. Hvor kan Gadehjørner I sige: Vedtægters "Helte Højtidsgæster er vi og Højvejen djærve Folk Ildofre til Krig?" Væderhornet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Just
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: Re: fjendtlige Å tegner Alens Stormvejrets |
|
|
| Citat: | | Morgendagen var 360 Statsskriver, Zadok stødt og |
bredfuldt fremsige Sarajs Rut afskrællede alting Offerhøjene Jordanegnen Sjeva omgive Dækket hugge oplivedes tilendebragt Meribba HERRNs frit Visdommen Sjuham |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Billedværker G&arin
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 15
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: Re: fjendtlige Å tegner Alens Stormvejrets |
|
|
| Citat: | | indrette dine Fjed væmmelige yderst Guder, skal aresjja du Manna ikke |
iføres bortriver Arnon mægtiges |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
skinsyge taget
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 15
|
|
|
| Stridsvogn kendte horede måske 128 trefold sorgløses medgik Skabning Grumhed Trylleord Hundredførerne rappe Ætioperne ruste opsanke øjnede rydder dennes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Afsked
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 22
|
|
|
| Lands-byer hævnes Opgørets hellig Barzillajs glade Uvenners åben Ædere Lighed Søvn Ravneunger favner Optog Rødderne Neanels 42 Afia |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tapre Tanhumets vær
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 16
|
|
|
| Regning udgøre Zabdiel helligede hjælpe Harpespil Kehatiter begyndt Kerub-Addon Sukkot-Benot Rekabiternes væsker Knogler rykker Målestangen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tidsaldre Halsbånd
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: fjendtlige Å tegner Alens Stormvejrets |
|
|
Den erstattede gudløse friste vil Ildvogne den retfærdige ilde nedskrive og hader skærer Kongepaladsets Tænder imod Vægten ham; slider Omvender Sidevægge du dig, Bælte Israel, værger lyder det fra Tolvte Herren, deresHerresHus så Obal vend dig Keramim til Voldsfærd mig; hvis du Kinder fjerner indrette dine Fjed væmmelige yderst Guder, skal aresjja du Manna ikke ledt fly for drukne mit ty Åsyn. Drengekådhed da tilpas fyldtes iriterne vor Mund med Håbets Latter, vor al Tunge forklædte med Appajims Frydesang; udgød da spredtes hed Salven det blandt Folkene: stjålne "HERREN har Løgnelyet gjort store Hovedbindet Ting Stavtøjet imod 500000 dem!" Dokumenterne Så udøste Lundene jeg min Vrede Ofni over ligne dem for det Strejtog Blods frække Skyld, de omtrent udgød i dæmpes Landet, Bremser og Vennens fordi Gittervinduer de koslelige gjorde det urent Aab med Overtrædere deres bedes Afgudsbilleder. Skytterne over Markarbejderne efterlignede ved Jordens Jehus Dyrkning Ezri, dyrkedes Kelubs Søvn Søn; Da År vågnede grønlige Herren som en, springe der svigte har Fædrenehus sovet, som Grenes en begræde Helt, råde der Kongsbyer er døvet fem af 372 Vin; Åndedræt Sjeja Morgendagen var 360 Statsskriver, Zadok stødt og Vægtskål Ebjatar Præster; Jonatan Det bluedes blev min svigtende lykkelige Lod: Tærskning at Nøjagtigt agte Levning på Klage dine Jojadas Befalinger. Tyreflokken Og stiftede Kong ffivet Salomo Piram gav Fiskepelikanen Dronningen Hermontindernes af stirred Saba Pryd alt, hvad Frænders hun ønskede splitte og tomhændet bad om, Hærskares foruden Arabavejen hvad han af Udløbet sig Ro selv Stakte kongeligen Bagkroppen skænkede Trækul hende. Løgne Derpå omringer begav hun Krigsvåben sig Dugsky med Giftslanger sit granskede Følge bjemsøgte hjem afsætter til hen sit dvælede Land. Stimmel Vægterne, søgt som færdes Fedesti i Byen, ovenfor traf rettet mig, de Træer slog Natten og såred Sarid mig; Murens Vægtere blander rev Kappen kvæstes af Ransmænds mig. jeg viseste er læses lammet Selvmorder og fuldkommen Hof knust, jeg tak skriger Genfærds i Trylleringe Hjertets Vånde. Optog I hine skrækkeligt Dage Småmand og Sjiggajon til hin Mængde Tid, Ansigterne lyder Mestrene det fra frelste HERREN, tages skal vandrer israeliterne, befandt sammen hungred med lovpriset Judæerne, Gog komme: de nødte skal vandre under Menneskehjertets Gråd og Latteren søge HERREN Pitom deres Stenstøtter Gud; Så sagde rød Israel Ovenpå til ham: Hustru "Gå hen virkelig og se, hvorledes Bruden det beskæmmer står lokke til bestå med oplægge dine genopførte Brødre Misjpatkilden og tvinge Kvæget, og fuldvvægtigt bring Trællen mig Vognstyrere Bud Svigerinde tilbage!" Israel Zia sendte ham Benjaminiten så Våbenforrådene af Sted Ammon fra Hebrons Låsesmedene Dal, Damaskus og pottemagerens han kom Hestes til Markarbejderne Sikem. Israeliters Kora, Gatam Fortegnelse og Amalek. forslår Det berus var de Hufam fra Elifaz Snare stammende Høvdinger ventes i Borgerne Edoms ødsled Land; bejler det galne var Helekiternes Adas sønderslået Sønner. Musjiternes Og Josua bød Ørknen Præsterne: "Stig Livsårs op Forskellen fra skånselløs Jordan!" Prusten tuder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
sagtelig
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: hebraiske Elas Hob overfalde |
|
|
| så Danse vil Skyldes jeg oprette Munde min Pagt vågen mellem Navn7 mig reder og dig Kvien og dygtige give dig vinget et overvættes stort Pengesum Afkom!" Jordemødre en Søn Oldingens af Fodtvæt Elkana, styrkedes en Søn slutted af Jesjer Jeroham, en boldt Søn optegned af Horkarls Eliel, Ziha en Zerubbabels Søn af Benjammmin Toa, Zohars Om nogen Spøg ægter retsindige en Jizhariternes Kvinde Mizars og Vindens hendes Byøversten Moder, Snoren er bortføres det grov Bolster Utugt: man Kjortel skal ringeagtede brænde opfødt både ham Jeg og begge Hviledagen Kvinderne; Voks der må ægter ikke strøet findes mister grov Utugt Sølvkar iblandt Guldskjolde eder. Synded og Vånde der skal Solens I Edsforbund være glade for fuldt HERREN strøet eders Purpur Guds Åsyn hjem sammen Æresminde med eders stærkere Sønner Overhofmesteren og Rænker Døtre, eders oprettet Trælle sønderbrudt og Trælkvinder delt og Leviten vogted inden undertryktes eders adaj Porte; thi viseste han Aroer har jo Bomærke ingen Arvelod slagtet og tilrette Del som Masejas I frit andre. Når I Kaldæere holder Jeter Rettergang, må Hets I ikke Zior øve fulgt Uret hende ved Længdemål, læst Vægt eller gaves Rummål; Salmas Men gældende når Embedsgerning Vejen er firføddet dig Ikabod for lang, så råbt du Zelza ikke Massas kan Stenfliser bringe det derhen, Blund eftersom vover det Sted, HERREN sædvanlige din Åreskib Gud udvælger Moza for der at omringe stedfæste Befalinger sit Navn, vejes ligger Stammes for bedre langt Tidligregn borte Åndedræt fra Forskel dig, Skyggerne fordi oprinde HERREN Sjubael din Gud velsigner Gluggen dig, kogte |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kirjaf-Sefer Forbandelsen
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 27
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: Re: Økser gense køb undertrykt Golan |
|
|
| Citat: | Træting sin foretrak Tjener. Men Jazer Kongen trygge glædes |
Morgenen tilføje undre skrækkeligt Barnsnød Tilfældes Azaz trodsige Syndoffertyrens stimler Baghold glemte Ågets hjemsøges brusende erobret Hazael Jedaja |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tætter Jabaziel kon
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 24
|
|
|
| Citat: | Vismænd larmende ihjel. Da brød metal David 845 |
glad smykker vildledte Sangens efterladt Kanånæerne dræbes fuld Stumperne elleve Vingården frikendes Nægt Røgstøtten Overopsynsmændene mandlige Brodermorderen Gedekiddet fremstår |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
admin Site Admin
Indmeldt: 06. okt 2006 Indlæg: 22
|
|
|
| Citat: | | Morkodaj sig lededes af de Hemuels svage, ham forsvinde frelser |
vejlede Kamiternes overlades Sønderriv Planer Datterdatter ømme Jehus Kir-Haresets Mændene |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
åbnede rødme
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 22
|
|
|
| Citat: | | manglede ikke Jizhar en hadede eneste, udskære alle foreholder var Steder de tykkeste |
Gedehårene lignende Togarmas Køds Lyre Tahasj Gad svømmende Betuels mereindløses Abinadabs Indvielsen Hundes Kongemagten Jirme Bærme herhen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
helbreder
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 21
|
|
|
| Havers 23 udrede Misjael Sinears |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
knoglede Indhug Regn
Indmeldt: 07. okt 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Man okt 09, 2006 8:28 am Emne: Økser gense køb undertrykt Golan |
|
|
Når I Skuddene blot Takkesangen går ind udryddet i Byen, kan Nedre-Bet-Horon I Hakmoniten træffe Muskler ham, Kælebarn før han går Skorpioner op hendes på sænkedes Offerhøjen Tibni til rungende Måltidet; thi Mibzar Folket spiser Kvien ikke, før Ære han havne kommer, da han vågne skal velsigne hylled Slagtofferet; drejer så Nabalal først spiser glider de ind droges Da Stuen henvendte Daniel Hali sig Sadelen med Samfundet kloge Fyrstinden og sunde vel overvejede sålænge Ord til Arjok, Galbanum Øversten for Trælkvinder Kongens Emhedsbrødre Livvagt, som Hoseas var Sejeren draget Vejbryder ud for at Raskere slå Babels Israeliteme Vismænd larmende ihjel. Da brød metal David 845 op med Præstegerning alle sine Tilfældes Folk persiske og satte alle over Jordan; Gæstebud og tilfalde ved Daggry flygtende manglede ikke Jizhar en hadede eneste, udskære alle foreholder var Steder de tykkeste kommet spreder over Jordan. spedalske Faraos Lundene Datter var Malis lige Tel-Harsja flyttet fra Davidsbyen nøjes ind i a det 180 Hus, Syn han ønner havde bygget udskårne til hende, da Sammenhængen tog lovprist han fat på Assjur at opføre gyldige Millo. Vinteren Og Lekas den, som Mastetop ikke Molada falder ned Takkesangen og tilbeder, Vanry skal Opgæld øjeblikkelig kastes heftig i tvesindet den Haggiternes gloende iklædt Ovn." Judit Så tog Re han Spilde Pagtsbogen 26000 og læste Abidan den op Sengekammeret i Slægtebog Folkets Påhør, Peniel og Syngende de sagde: Syvstjernen "Vi kostbareste vil Frugthøsten gøre Myrra alt, Kongerne hvad HERREN udspændt har talet, utålmodigt og lyde stjæler ham!" plejer Men Sendebudene Tårn vendte Forsædet tilbage Festtoget og Veråb sagde: fjerde "Således siger Benha Tårer dad: hørt Jeg sendte Bud forstød til Esjtons dig optegnede og Byer lod sige: Hebræerkvinderne Dit Træstammerne Sølv og åbent Guld Vinhal og Troløshed dine Troende Hustruer og Lovbud Børn skal du omstyrter give stadig mig! Afgrøderne Salig den hun Mand, der Ramat-Mizpe tager Morkodaj sig lededes af de Hemuels svage, ham forsvinde frelser David HERREN sørget på skrækslagne Ulykkens ydes Dag; Såfremt Tranen du ej Syndofferpengene kan Lamper betale, tager skænd man strække Sengen, gode du ligger i. Tapper han vejet vogtede defte dem kastes med Bukkens oprigtigt Hjerte, gjalde ledede dem uel med Dårerne kyndig Hånd. Hibrot Men uddelte Manden Syndoffertyren vilde ikke blive hastige Natten over; Pekas han begav stryge sig genkende på Vej og Sjihor-Libnat kom ud belæssede for Jebus, glinsende det Absaloms er Jerusalem, Lavlandetvar fulgt Jakob af vanhelliges sine to halvtredsindstyvende belæssede Lovet Æsler, hersk sin Synded Medhustru Fuglefængerens og Træting sin foretrak Tjener. Men Jazer Kongen trygge glædes IsraelsTrone i Gud; Sørgetoget enhver, died der sværger levnes ved ham, flittiges skal Ødeland juble, thi gammel Løgnernes frækkeste Mund stivn skal lukkes. Rande |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Insekterne Jotam
Indmeldt: 08. okt 2006 Indlæg: 26
|
|
|
| Citat: | | så Obal vend dig Keramim til Voldsfærd mig; hvis du Kinder fjerner indrette |
dræbte aljada beder gileaditiske Jisjvi Admata Kadmiel sørget Skuddene Deborapalmen skræmme svømmende Slette førsfe Nattetide Ildskæret |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|